Archief en museum voor het vlaams leven te Brussel

Pieter Ardoise

Brief geschreven door de voorzitter van de Bond der Oud-leerlingen van school nr 7 aan de heer Ardooise waarin hij zijn dankt betuigd voor het geslaagde toneelstuk